Kunderejsen er ikke længere bare et buzzword, men en afgørende faktor for din virksomheds succes. Uanset om du arbejder med B2B eller B2C, skal du forstå og tilpasse dig dine kunders behov, ønsker og adfærd i en verden, der er præget af disruption, domino disruption og konstant forandring.
Men hvordan gør du det? Hvordan kan du udnytte de nye digitale teknologier, som AI, til at skabe bedre kundeoplevelser, øge din konkurrenceevne og opnå højere ROI? Og hvordan kan du lede og drive innovation i din organisation med det rette mindset?
Det er nogle af de spørgsmål, du får svar på i dette kursus, som giver dig de nødvendige værktøjer til at navigere i den såkaldte VUCA-verden (Volatility, Uncertainty, Complexity og Ambiguity).
Kurset vil i sær have fokus på:
- Hvordan du analyserer og optimerer kunderejsen i din virksomhed
- Hvordan du implementerer og udnytter generativ AI i dine marketing-, salgs- og serviceinitiativer
- Hvordan du overvinder de typiske barrierer og udfordringer for digital transformation og innovation
- Hvordan du udvikler og leder med et agilt og kundefokuseret mindset