Forventningerne til, hvad kunstig intelligens (AI) kan gøre for virksomheder og organisationer, er skyhøje – og nogle gange ret abstrakte. Forskellen på det mulige og det gavnlige er stor, når det handler om brugen af AI, og det samme er afstanden mellem det, der ønskes, og det, der faktisk kan realiseres.
Baseret på Thomas Ritter og Carsten Lund Pedersens nye bog ”Gunstig intelligens: Sådan skaber din organisation værdi med kunstig intelligens” giver dette event dig de nødvendige værktøjer til at implementere AI-projekter på en velovervejet måde, som skaber reel forretningsværdi. Vi sætter fokus på de væsentlige spørgsmål, som du og din organisation skal forholde jer til i processen.
Kom med og lær om:
- G.U.N.S.T.I.G.-logikken: En struktureret proces, der adresserer alle de elementer, som skal være på plads, før et konkret AI-projekt kan siges at være gunstigt.
- Motivation og uro: Hvordan håndterer vi de psykologiske aspekter ved AI-implementering?
- Strategi og forretningsmodel: Hvordan integrerer vi AI i vores overordnede strategi og forretningsmodel?
- Autonomi: Hvordan sikrer vi, at AI-projekter bidrager til øget autonomi og effektivitet?