HD2 Strategisk Salg og Marketing

Digital mediestrategi

Verden er fuld af muligheder. Og risici

I Danmark bruges 2 ud af 3 annoncekroner digitalt, og digitale medier er godt på vej til at blive den største post overhovedet på mange virksomheders marketingbudget. Alligevel mangler mange stadig en strategisk tilgang til at styre den kontakt, der skabes med kunder og omverdenen på de digitale medier – paid, earned and owned. Det kan du få viden om på kurset.

Du får en konkret ramme, som du kan bruge til at vurdere jeres nuværende brug af digitale medier og til at finde områder, hvor digitale medier kan styrke jeres salg, brand eller kunderelationer. Efter kurset vil du være kvalificeret til at udvikle strategiske og taktiske medieplaner, kampagner og ledelse af den digitale kommunikation generelt.

 

Kurset vil især have fokus på:
  • Strategisk forståelse af det digitale medielandskab
  • Strategier for anvendelsen af digitale data i marketing
  • Kunderejsebegrebet i en digital kontekst
  • Medievalg og media management
  • Nye medier og udfordringerne med et dynamisk medielandskab

ECTS

5

Pris i kr.

5.500

Undervisningsform

On campus

Sprog

Dansk

Frist (efterår 2023): 15. juni 2023

Lokation

CBS, Frederiksberg

Ugedage

Torsdag kl. 17:10-20:40

Eksamen

Uge 41

Periode

Uge 35 - 40

Få et fagligt boost

Tilmeld dig et kursus på HD